• Onwijs SLECHTE service bij Van Arendonk!! Laarzen besteld via de webshop; wat denk je? Krijg ik een compleet afgedragen paar in huis! Ik heb uiteraard direct het paar retour gestuurd (dezelfde dag)met een grote omschrijving op het retour formulier en dat ik enorm teleurgesteld was om zulke vieze laarzen te ontvangen. Waarop IK, als klant, de schuld krijg. Ik zou deze zo vies gemaakt moeten hebben (binnen een paar uur) en bijna compleet gerimpeld en beschadigd? Ik heb de gehele dag op kantoor gezet en had thuis pas de kans om ze uberhaupt te kunnen bekijken.. NOOIT meer kopen bij van Arendonk schoenenmode dus, maar bij Omoda waar ze veel betere service verlenen of bij het merk zelf!!

    Sterke punten
    GEEN!!

    Zwakke punten
    Onwijs SLECHTE service bij Van Arendonk!! Laarzen besteld via de webshop; wat denk je? Krijg ik een compleet afgedragen paar in huis! Ik heb uiteraard direct het paar retour gestuurd (dezelfde dag)met een grote omschrijving op het retour formulier en dat ik enorm teleurgesteld was om zulke vieze laarzen te ontvangen. Waarop IK, als klant, de schuld krijg. Ik zou deze zo vies gemaakt moeten hebben (binnen een paar uur) en bijna compleet gerimpeld en beschadigd? Ik heb de gehele dag op kantoor gezet en had thuis pas de kans om ze uberhaupt te kunnen bekijken.. NOOIT meer kopen bij van Arendonk schoenenmode dus, maar bij Omoda waar ze veel betere service verlenen of bij het merk zelf!!

    Door Ilse op 1 oktober 2019 Reageer

  • 03-08-2019 besteld en betaald, 28-08-2019 nog steeds geen levering. Klantenservice via chat, telefoon en e-mail geeft niet thuis. Vreselijke teleurstelling. Resultaat: ik koop van mijn leven geen Crocs meer, waar dan ook.

    Zwakke punten
    levering, klantenservice.

    Door F Reivers op 28 augustus 2019 Reageer

  • Slippers besteld en dag later waren ze 35% afgeprijsd, nog voordat ik ze binnen had. Nette mail gestuurd met de vraag of dit verrekend kon worden. Geen reactie. Na 2 weken weer een mail, tot nu toe geen reactie. Het feit gewoon genegeerd te worden maakt me nog het meest boos. Absoluut klantonvriendelijk.

    Sterke punten
    Lekkere slippers voor op strand

    Zwakke punten
    Geen / slechte klantenservice

    Door A van den ho op 24 april 2019 Reageer

  • Heb schoenen besteld twee paar een paar retour nu zegt men dat de schoen beschafigd is die retour is gekomen ze hebben de schoenen dus weer terug gestuurd naar ons
    Op de vraag dat ze aan moesten tonen dat de schoenen heel verzonden waren wordt niet gereageerd
    De beschdiging is dusdanig dat dit nooit bij het passen kan zijn ontstaan
    Wie zegt mij niet dat men schoenen heeft verwissels en ons bewust aansprakelijk steld

    Sterke punten
    Geen in deze

    Zwakke punten
    Je hebt als consument geen poot om op te staan maar de manier waarop he behandeld wordt is nog kwalijker

    Door Cardol op 17 maart 2019 Reageer

  • Zit nu al 3 mnd te wachten op mijn geld dat teruggestort moet worden. 1 paar schoenen retour gestuurd . Dit was in augustus. Nu in november, mails, telefoontjes en chats voorbij nog steeds mn geld niet. Als je een mail stuurt duurt het minimaal 5 dagen voor je een antwoord krijgt. Telefonisch sta je minstens 15 minuten in de wacht en je belt naar het buitenland en tijdens dee chat gesprekken wordt er beterschap beloofd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie mijn review

    Door Fam van Gale op 27 november 2018 Reageer

VergelijkSchoenenwinkels

Reviews, ervaringen en klachten over schoenenwinkels

Schoenenwinkels